XiaoFei

XiaoFei

Facebook Like button

new WORDS new TREND

Blog Archive

Followers

Thursday, August 12, 2010

12 August 2010

天空和我
看到了吗?
这不是长久性的,但却是偶尔性的…
从来没有告诉过你们,一直以来都是怎样维持住的
看似很难,亦是容易
只要两个人心不变,只要两个人维持着一个满满的爱心
就一直走到现在…
好甜,好幸福
你拥有着你的工作,我拥有着我的学习
为了我们共同的目标,为彼此设下了约定
---- 我爱你 所以我等你 ----


Signing off with her sweetest heart 
XiaoFei
1147


Happy birthday to my DEAR friend - Vincent Foo
Blessed him ,
Have a Joyous 18th night 
Cheer and happy :D
Vincent , Smile Again !!
Tell the world , 
Finally you could face this 
Yea !!!!

No comments:

Post a Comment